When Last Did You Use Fiverr?

6 replies
  • OFF TOPIC
  • |
Hey Gang

Helping my son with a project so headed over to Fiverr because he needs a Logo. Apparently the last time i logged into Fiverr was 9 Years Ago.

That's around 2010 when i was a relative newbie to IM, that brought back a few memories... LOL ..

Cheers
Avatar of Unregistered
  • Profile picture of the author nshep
    I have not once used Fiverr. Somehow, I never heard good things about it.
    {{ DiscussionBoard.errors[11550399].message }}
    • Profile picture of the author salegurus
      Originally Posted by nshep View Post

      I have not once used Fiverr. Somehow, I never heard good things about it.
      Well, just placed an order for my son... Will let you know the outcome...
      Signature
      Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.

      ― George Carlin
      {{ DiscussionBoard.errors[11550410].message }}
  • Prolly those guys should level up to Tennah sumtime soon --

    less'n they wanna be MySpaced out by 2020's Rompola.

    Fiver don't buy me decent panties rn, so I am justifiably pessimistic.

    Like Boromir said, "I battled and fought real crazy, like I believed I held all promise of tomorrow in the same sure and firm grasp of my hand as graced my sword with ever immortal keenness of power ... hey, but yeah -- I kinda ducked out early on in the story, so what do I know 'bout stuff?"
    Signature

    Lightin' fuses is for blowin' stuff together.

    {{ DiscussionBoard.errors[11551296].message }}
  • Profile picture of the author OptedIn
    I use Fiverr on a regular basis and used it as recently as last week. I use it for sales videos, graphic design, scraping, radio station promos and After Effects template editing, which I'm too lazy to learn how to do.

    having a group of dependable, honest and talented people at one's beck and call makes life much easier. Read reviews carefully, never go for the cheapest gig and clearly spell-out your exact requirements. This will eliminate 99% of what could go wrong.

    Cheers.
    Signature

    "He not busy being born, is busy dying." - Bob Dylan • "I vibe with the light-dark point. Heavy." - Words that Bob Dylan wishes he had written.

    {{ DiscussionBoard.errors[11551490].message }}
    • Profile picture of the author salegurus
      Originally Posted by OptedIn View Post

      Read reviews carefully, never go for the cheapest gig and clearly spell-out your exact requirements. This will eliminate 99% of what could go wrong.

      Cheers.
      Have to agree ^^^^

      Update:

      So first guy was a wash but second seller delivered the goods. Like Optedln mentioned, make sure you explain your order very carefully. Cheapest is not always best...

      Cheers
      Signature
      Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.

      ― George Carlin
      {{ DiscussionBoard.errors[11553003].message }}
Avatar of Unregistered

Trending Topics